|
Тема |
Re: E...mi na VW boklucite i da karame [re: Dell] |
|
Автор |
asen_v_k (непознат) |
|
Публикувано | 14.09.04 20:14 |
|
|
За мен Ескорт след 1994та година са боклуци които затриха славата на орион и старият ескорт които се конкурираха с Опел Кадет.
Не че сега Опел корса и новата Астра са кой знае какво.
Относно шкода ауди и WV триябва да ви кажа че са били наи неучтивият автомагазин - незная защо трябваше да се надуват но както и да е.
Купете си една нова от гореизброените коли сметненте после какво сте платили и какво сте получили в замяна за тези пари могат да се купят 2 пежо едно за жената и едно за мъжа дори и да се чупят като се счупи едното ще се кара другото.
За сервизно обслужване да не говоря не съм го пробвал но един от най официалните магазини на WV не искаха да продадат на един българин дошал от 1000км един лагер под предлог че било неделя и в неделя не продавали резервни части а само нови коли.
Българина спа на улицата 2 дена заради тях - спа в пасат обаче беше и автомотьор та предполагам че е направил всичко вазможно да не остане на улицата а идваше от Испания.
Вместо да си купите един нов WV Audi ili Skoda спокойно можете да помислите за Mercedes A classe ili C classe парите са горе долу същите а ако вземете от витрината дори ще струват по малко.
Да не говорим че една скапана Фабиа е 17 000евро последния дисел вариант.
Ама моля ви кое струва 17000евро на една Фабия че немога да се сетя.
Ако искате кола от тоз клас качете се в една 307 и вижте разликата просто е много удобна 307 и струва по малко.
Да не говорим за стандартните екстри които във Френските автомобили са изобилни за разлика от Немските които ги нямат никакви - не говоря за новото поколение мукавени форд трабанти.
Проверете колко струва смяна на масло на един немски автомобил + сички филтри на климатик и тн... в гаранция - то си е изнудване.
Защото ако не ги смените във фирмен сервиз губите гаранцията.
Да не говоря че в сервиза на форд се чака 3 месеца ред.
За Фиат да не става дума - в Италя ако си купиш Фиат от Фирма А ще трябва да го караш на сервиз във Фирма Б която е на 60км от там дето си го купил.
Ако Фиата е счупен трябва да си платиш паяк да не говорим че единствената боя която не се плаща е бялата.
Фиат Пунто са много неудобни мястото с педалите е тясно дори и за жена а предната лява гума ти стига едва ли не до коляното.
Фиат Стило може би но пластмасите са толкова евтини на таболото че са като на Москвич нов модел.
Да не говорим че имат 2 дисел двигателя или 90к.с. на 100 години 1.9 кубика на който застраховката е почти като ма Мазерати или 140к.с. мултиджет ами ако искам кола с която да не ходя на рали и да харчи малко.
Забравете за марките четете западните списаня дори и по стари броеве за да видите колко Аудита и подобни са прибирани дори и катастрофирали заради сбъркана серия амортисиори - коли на 2 месеца.
После седнете в всяка една кола за която говорите вижте как ще ви обслужи фирмата и тн...
В заключение наи добрата марка кола е СЛУЖЕБНАТА и тази на комшията винаги се чупи по малко.
|
| |
|
|
|