|
Тема |
Re: E... SKAPANITE FRENSKI BOKLUCI!!! [re: 3O9] |
|
Автор |
SRU4KO (независим) |
|
Публикувано | 05.08.04 01:35 |
|
|
Не мсля че трябва да убеждаваме някакви наивници в качествата на PEUGEOT .Да си фен означава че не тьрсиш само евтината потдрьжка,а намираш нещо повече в един автомобил.Трябва да ти е по сьрце,удобен като рькавица.Щом до сега не си разбрал разликата ,едва ли ще я разбереш.От много даване на мнениа явно не си имал време да усмислиш сьщноста на правилният ремонт.Използвайки оригинални резервни чести от СФА /които са в пъти по евтини от всички ОФИЦИАЛНИ представители на различните марки/ се удължава изминатия пробег със съответната част.Пример; предни носачи на партнер~230лв. с труда ,карат 50-60000.Тампони ментак 80лв карат 10-15000 като за тези 4смени на тампоните поне 2пъти ще изпуснеш гумите-240лв.Аиде смятаи разликата от използването на ментак части.За по старите модели има и други добри решеня.Трябва да си на ясно кога точно да ползваш отСФА и кога не,това се разбира с работа и ученеІученика от Банкя да чете повече и да не се изказва неподгствен,не му прави чест езика които използваІ.Защо хора с 12-14годишни коли не пазаруват в официалните представители?За разлика от притежателите на Лъвчета 60-70%дот тях пазаруват в СФА.Основните части като свещи,масла,филтри,елементи по окачването ,жила са евтини и качествени. За комфорта на управление е безмислено да коментирам. Евче с тези течни метали ви мяткат много-яко,бих желал да разбера какво е състоянието след 40000км. Просто се изработват нови оси или се новаряват леглата на лагерите и после се обработват.Надявам се че си достатъчно зряла за да не затваряш темата/МИРИШЕ МИ НА ЦЕНЗУРА/ ,все пак живеем в свободни времена.Нека простаците пишат глупости,разумните хора не се връзват и продължават със следващата тема.Естественият подбор в интелектуалната еволюция на обществото ще ги култивира.Няма да ми е приятна да присъствам на цензуриран форум.
|
| |
|
|
|