|
Тема |
Re:За K-Power и ремонтопригодността... [re: K_Power] |
|
Автор | 4O5 GRDT (Нерегистриран) | |
Публикувано | 21.07.04 17:39 |
|
|
Абе момче, за ремонтопригодността съвсем не си прав.
Аз съм инженер със специализация ремонт от времето когато дипломите бяха истински. И съм карал и имам мнение за 60 - тина модела коли. А от 5 години съм на дизелови Пежа.
На базата на това ти казвам, че ремонтопригодността на Пежо, особенно на 405 и дизелите е феноменална. Почти всичко, което е физически възможно може да го свърши сам човек:
-демонтаж и разглобяване на Макферсън.
-демонтаж и смяна на спирачки.
-демонтаж и монтаж на ауспух към главата - даже се прави отгоре.
-смяна втулки на стабилизаторна щанга.
-демонтаж и ремонт на генератор и стартер.
-същото важи за демонтаж и монтаж на крушки, тапицерия, волан, ключове...
-отличен е достъпът до всички филтри и пробки.
Отделен е въпросът, че добре поддържаният дизел на Пежо на практика НЕ СЕ НУЖДАЕ ОТ РЕМОНТ.
А я кажи като си отворко колко време е нужно и колко нафта се разлива при смяна горивен филтър на дизелова народна кола? За справка - при Пежо са 2 минути.
А когато трябва да свалиш нещо от грозда в състав генератор, сервопомпа, компресор и водна помпа при народната кола, не трябва ли да свалиш още нещо?
Така че, недей да правиш големи изводи при малък опит.
|
| |
|
|
|