Аз от две години имам 205-ца, двигател общо мазане, 88 година.
За това време съм направила един ремонт на заден мост, оказа се, че съм първата, която го прави на тази кола, за целия и 16 годишен пробег по пътищата. А и съм четвърти собственик. Смених, по-скоро рециклирах предени носачи и смених втулките. Смяна на накладки, масло, филтри. Това е. Е, в столицата дупките са като на черен коларски път. Няма начин да не се разхлопа предницата отново. А и самия факт, че носачите са рециклирани оказва още по-голямо влияние, върху скороста на износването им.
Е, на базата на всичко това не мисля, че френските коли, респективно Пежо не са "скапани". Разход градско 6,5-7 на сто, разход извънградско под 6. Какво ли още трябва да искам? Пазя автомобилчето като очите си. Според мен, начина на каране обуславя всеки ремонт по автомобила, било то по окачване или двигател.
И моето табло е счупено, но от некадърници, не защото е тъпо закрепено. Ходих наскоро да го свалят, ако попадне в ръцете на кадърен майстор, чийто мозък е на мястото му, знае къде да пипне и какво да понатисне, без да го счупи. Мога да изреждам до безкрайност положителните неща на Пежо.
Имала съм и други автомобили, и намирам, че %-но Пежо не само не отстъпва по качество и издръжливост, а и ги превъзхожда.
За 16 годишен автомобил, който е почти набор на твоя (309), няма какво да кажа. При условие, че при мен е общо мазането на скоростна кутия и двигател и по-лесно се износват кобилици, разбива скоростна кутия и при всеки съществен ремонт се вади двигателя, нямам думи за издръжливоста му, не съм го спирала от движение. Общо за двете години в бокса е било 1 месец, в това число и "забравено и зарязано" за три седмици пред сервиза от един некадърник, но това е тема за друг разговор.
|