|
Тема |
значи [re: Maлинka] |
|
Автор |
spider4o™ (испански) |
|
Публикувано | 10.02.06 14:11 |
|
|
Не, няма съществени проблеми, поне при мене известяването е с голяма предварителност.
Значи аз щях да пътувам на 17 февруари, а пък получих известието за отменен полет на 24 януари още. Добре са с обслужването на клиенти. Даже сега получих някаква електронна фактура на мейла (за пренасрочения ми полет), ама не знам и аз кво да я правя, щото свалих една програмата (дето те са я споменали) за подписване на електронни фактури, ама нищо не става. Ще взема да им звънна няколко дена преди полета да ги питам, да не стане авария, че ми е за 1ви път да пътувам с тях.
А ти кога ще пътуваш до Париж? Моят полет е на 24 февруари (освен ако пак не сменят датата). Не се безпокой, мисля, че няма да има проблем. Като гледах в сайта тия редовно имат полети.
______________
spider4o - СУ 4:0
spider4o - WizzAir 0:3
|
| |
|
|
|