|
Тема |
Задай си и други въпроси: [re: Hell] |
|
Автор |
Ecнaф (The Boomer) |
|
Публикувано | 29.04.04 19:40 |
|
|
- кой именно се бори срещу пазарния дял на производителите на алкохол? (Предполагам, че не са домашните производители.)
- кой печели от забраната? (кой губи е ясно)
- кой признава, че алкохолът няма нужда от реклама? (аз не съм от тях)
- какво представлява в момента една реклама на алкохол? (дали не комуникира някакви реални ценности)
и т.н.
За мен проблемът е в борбата за lifestyle.
Никой не рекламира ценностите на - а би си заслужавало. Keep Walking™ се стреми да асоциира прогреса, основан на индивидуалния успех. Асоциира убеждението, че с труд, личен ангажимент и постоянство може да се постигне всяка мечта и да бъде преодоляно всяко препятствие. Рекламата набляга на пионерския дух. И така, марката предлага пионерни пътешествия на реалните хора.
Да не изброяваме ценностите, комуникирани от други алкохолни марки - някои тук вече казаха една-две (семейство, приятели, забавления и пр.)
Предизвикателно би било същите ценности да се предлагат за осъществяване и на трезва глава! Как? Забраната ще ликвидира ли казаното? Не това е пътят.
=======
Забраните са не "заради манипулациите", а за да може някой да спечели от тях.
Би трябвало да се върви към саморегулация със съответните органи. Примери има във всяка европейска страна.
Agent of ChangeРедактирано от Ecнaф на 29.04.04 19:47.
|
| |
|
|
|