|
|
| Тема |
Относно цайса [re: 7.62x39] |
|
| Автор |
Ekcпepт Г-н Toпчo (гръм и тресъци) |
|
| Публикувано | 15.09.06 00:31 |
|
|
|
Честно казано на г-н Илиев не ще да му е чиста работата.
В писмото си твърди, че във фирмата им отношението към клиентите е приоритетно.
Добре!
Но какво значи – приоритетно отношение?
В търговската практика на сериозните магазини по света отдавна е възприета максимата, че клиентът винаги има право.
Това означава, че за влезлия в магазина клиент, човекът зад щанда е в позицията на един добър и компетентен приятел – усмихнат, търпелив, готов да посъветва и да помогне, готов и да прости грешките в контакта.
Ако клиентът е недоволен – продавачът поднася съжаления и търси начин да го предразположи да купува. Ако клиентът не знае от къде му се иска и си тръгне – няма проблем, няма нищо лично – това е занаята!
Клиентът не може да е крив!
Какво обаче стори г-н Илиев като професионалист зад щанда?
Сърди се на клиентите, дърви се по форумите, използува лични контакти с администратори за оказване на натиск, заплашва да залива с помия, разпорежда се да се премахва това и онова и т.н.
Погледнете писмото – написано е остро, гневно, арогантно и императивно.
Никаква толерантност! Никаква премереност!
Нима такъв човек на работното си място би могъл бъде професионално толерантен, спокоен и усмихнат?
Аз мисля, че НЕ!
Според мен показаното писмо е белег за явно служебно несъответствие на г-н Илиев и не му прави добра услуга.
А и като стар клиент на випа ми се струва, че откакто търговията се премести в новия магазин отношението към нашего брата - оръжейният маниак, доста се занемари. Набляга се най-вече на корпоративните клиенти. А нас ни възприемат малко, като досадно наследство от отминалия бум на продажбите на дребно. Запълнена ниша.
Както и да е!
Все пак предлагам да не се отказваме да коментираме търговците - кой, къде, какво и как продава и за колко и да не се заключваме, ако някой търговец пак се разплаче по нета. В крайна сметка това си е една наша основна тема, а и всеки желае да купува по-евтино и при по-добро отношение.
Експерт на клуб "Оръжие" за м. януари 2006г.
| |
| |
|
|
|