|
Тема |
Малко [re: motkasht se] |
|
Автор |
sturmbahnfuehrer (новак) |
|
Публикувано | 07.07.03 21:21 |
|
|
Налягането в горивната камера изобщо не е голямо. Например към 20 бара. За справка помпите на common rail-ите дава до 1800 бара. Налягането ти е голямо, но дебитът е малък. Горивните камери все пак трябва и да издържат на натоварването, а трябва и да са леки, така че се търси оптимално съотношение.
Както знаеш налягането по площта дава силата, а силата на двигателя идва от некомпенсираната площ - в горната част на камерата действа налягане, което не се изравнява от долната (дюзата). Налягането по стените е с градиент и спада по посока на дюзата, но се компенсира по протежение на двигателя. Това е в най-общи линии. Нещата са доста по сложни. А двигателят да е самата помпа няма как да стане - дебитът й е малък.
По същият начин стоят нещата и с турбореактивните двигатели на самолетите. Струята е назад, а не напред през компресора.
|
| |
|
|
|