|
Тема |
Re: Оборотомер на Астра F [re: imitev] |
|
Автор |
filidor () |
|
Публикувано | 20.05.11 20:06 |
|
|
Не би трябвало нормално работещ двигател да среща бутала и клапани. Коляновия вал чрез агренажа е свързан с разпределителния вал , кобилиците и клапаните. Всички се движат в синхрон . Пружините , до колкото съм запознат , смогват да затварят клапаните до към 12-13000мин-1. То и за тава в F-1 клапаните се задвижват с въздух . За да удари клапаните трябва да скъса агренажа или да прехвърли зъб/и .
Ония тарикати как правят чип тунинг? Вдигат оборотите с 1000 и ей ти на 10-15к.с. повече. Тогава защо не се срещат буталата и клапаните?
|
| |
|
|
|