|
Тема |
Re: Газов инжекцион за Зафира - каъв? [re: imitev] |
|
Автор |
PRlNCEZANDOR (vodoun) |
|
Публикувано | 04.11.10 16:53 |
|
|
Значи, моята история е следната, като ми монтираха Ги, БСМ, бях доста запален и разпитвах тук таме за всикчи особености по настройката, та тогава един монтажник случайно се изпусна нещо за темп на изпарителя при високи скорости особено зимата!!!
После аз самият имах някой особени проблеми при каране с висока скорост, после прочетох че доста хора от опел клуб са имали такива проблеми и се е оказало че изпарителите им са достигали много ниска темп, достатъчна че да можеш да си държиш спокойно ръката на изпарителя!
В интерес на истината доста късно реагирах на това инфо и известно време бях примирен с лошото поведение извънградско.....всичко се обърна когато един ден при едно пътуване на майтап реших да сложа един парцал на изпарителя,..ей така за 100км, да видя какво ще стане!...е имаше ефект.
После се занимах да си вържа подгряването на парното, а не на дросела, както беше, след това си направих и "защита" против обдухване на изпарителя. Оределено сега по-бързо минава на газ, а също така и се движи по-добре и е малко по-тиха като чели! (колата се е държала доста прилично и преди това между другото)
Но независимо от това дори след всичките тези дообработки по монтажа , при каране в градски условия темп на изпарителя държи около 58-60градуса макс по време на движение, добри стойности се достигат само когато колата седи в задръстване 70 - изпарител - 38 рейка. когато карам по цариградско повече от няколко минути с около 70км/ч темп на изпарител става 52, на рейката става около27.......не искам и да си предтставям какво става когато карам по тракия със 120км/ч, а не си и мисля какво е ставало преди да направя въпросните интервенции!!!
Само да поясня, за термостат и дума не може да става, пробвал съм 3 различни работещи термостата, поведението е все едно и също, достатъчно тех грамотен съм за да съм наясно ако обяснението беше неработещ термостат!
И последно - особено бях учуден когато случайно попаднах на снимка на импровизирано подгряване на рейката на БСМ с-ма (и при другите марки положението е същото) и пуснах тема във АГУ форума със снимка
за да чия коментарите на спецовете,
и сами можете да прочетете!
И съвсем последно - съвсем не е еднакво при каква температура се изпарява газта, когато температурата е ниска имаме непълно изпаряване кондензат във парата, когато темп е висока имаме т.нар свежа пара и количеството флуид на единица обем не е едно и също!
Редактирано от PRlNCEZANDOR на 04.11.10 16:57.
|
| |
|
|
|