|
|
| Тема |
Re: Немския срещу Исузу [re: PRlNCEZANDOR] |
|
| Автор |
free_will (новак) |
|
| Публикувано | 11.05.09 23:08 |
|
|
|
Благодаря за мненията ... Особено на zfen
Значи както писах и аз съм карал исузото и съм много доволен толкова тих дизел от по старите не съм се качвал ...
За главата може и да пука , но един мои познат (които има севиз) ми каза ,че дошъл един с прегрято исузо които карал от девня до варна без вода това са повече от 30 км . Само се е охлаждал мотора от маслото .. и главата даже не била крива , е естествено буталата не ставали за нищо .
Чух ,че някаква електроника нещо им заминавала на исузото ..
Така де дълго или не ако искаш сподели мнение тука или на лични .
Но мисля ,че тука в темата ще помогнеш и на други като мен да направят правилния избор.
Определено ако подръжката е една и съща не бих се колебал бих избрал исузото .
Но ако цените на ремонт и обслужване драстично се различават то тогава мога да се примиря и с немския турбодизел , чистия вече ми идва прекалено тромавичак , а и колата все пак ще се товари .
Чух два три случая на прегрели изузо мотори , може ли да се смята това
за някакъв проблем смисал такъв нещо да прави по - голямо налягане в маркучите и да ги пука или нещо такова .
А за турбо компресорите как седят нещата и при двата модела двигатели ?
| |
| |
|
|
|