|
|
| Тема |
Re: Немския срещу Исузу [re: imitev] |
|
| Автор |
zfen (трудовак) |
|
| Публикувано | 10.05.09 21:52 |
|
|
|
Аз имам вектра с немсият дизел. Клата е на 480000км, като в мен е от 209000км. Значи съм й врътнал 270 ккм за 6 год. Ако някой ми казваше, че ще изкара толкова безаварийни колометри нямаше да повярвам.сменял съм гарнитура на главата заради смяна на рзпределителен вал. Вътре свети. Карам я на макс извънградско и няма ядове. Но ми харесва повече исузото-по-бърз е и харчи малко повече ама не много.смяна на ангренажен ремък на исузо е около 200 лв с ролките без труд. А на немският пак е там скоро сменях-210 лв. за двете ролки и ремъка. Моята е стара и е с една ролка и идва около 70 лв,ако прибавиш за немският и водна помпа,щото се върти от ремъка -още 60 лв. и става поти триста пари. Немският дизел пали трудно зимата, а исузото е огън, има вероятност исузото да спука глава която втора ръка оборудвана е 400лв. Метална гарнитура на глава на исузо купувам от магазин за японски части е 70 лв иначе някъде искат 130 за клингиритова, но не им се вързвам.
Гарнитурата на немският е 45лв. Ако искаш питай,че дълго стана. Аз пък никога не бих си купил бензинова кола с газ пък хич-въпрос на вкус
По-хубавото разваля хубавото
| |
| |
|
|
|