|
|
| Тема |
Re: Немския срещу Исузу [re: imitev] |
|
| Автор |
free_will (новак) |
|
| Публикувано | 10.05.09 00:27 |
|
|
|
Съгласен съм с теб , но има и едно условие което не споменах в предния си пост
Сигурноста , имам малко дете и не ми се рискува с газова уредба
а ако остана на бензин и газ няма да си сменям колата. За едни 500 лв асконата ще пее и върви .
Все пак по темата .Би ли казал исузо мотора има ли електроника в помпата или където и да е другаде .
както и за немския вариант на монтираните на астра Ф дизелови агрегати.
Честно казано не познавам човек който е ремонтирал помпа на дизел
Но за другите неща цените нямат кои знае каква разлика
говорим за смяна на сегменти шлайф на глава , смяна на подгревни свещи (които мога и сам да си сменя ) .
А и тук не говорим непременно за кирия .
Като основен недостатък на дизела за мен е невъзможноста да си спестиш хвърлянето на двигателя ако скъсаш ангренажен ремък.
за разхода на исузо мотора ... имам наблюдение в монтирането му на опел вектра Б . имахме такава служебна .
извънградско 5 - 5.5 л (падала е и под 5)
градско 6 - 6.5 л.
Така де не излиза кои знае колко по- скъпо от колкото ако карам на газ
където щеше да е 10 л примерно извънградско
и 12 градско
| |
| |
|
|
|