|
Тема |
Re: работа на студен двигател - Опел [re: imitev] |
|
Автор |
free_will (непознат
) |
|
Публикувано | 06.05.09 22:06 |
|
|
Имам Аскона 86 година 1.8 пълна инжекция. Прави абсолютно същото нещо
пали от раз и държи обороти дори когато навън е - 17 градуса, но като подадеш газ и забива за момент ... След като минеш 500 - 600 метра и леко позагрее двигателя тоя проблем вече го няма. Според мен е нещо нормално и аз си го обеснявам така , че докато е позатворена дроселовата клапа освен ,че постъпващия въздух е малко , но и съпротивлението което изпитва е доста голямо докато стигне цилиндрите и се позагрява малко ,когато се отвори охладения въздух охлажда цилиндрите и в следствие на това гориво - въздушната смес не може да се възпламени ,това се компенсира с повече гориво ,но предполагам му трябва някакво време на ЕКУ-то да направи нужните корекции.Като казвам корекции имам предвид , че навярно в Еку-то си има някаква таблица в зависимост от положението на ТС - датчика и датчика за входящия въздух и тепературата му по така зададените параметри да влее нужното гориво , но като се има предвид ,че вече нито свещите работят перфектно мотора си е позагубил част от компресията
му е необходимо да проследи изходните данни а именно тогава и да направи нужните корекции на гориво - въздушната смес за да се осъщетви запалването .
Естествено това е само някаква гола теория .
Единствения начин да знаем какво прави ЕКУ-то при определени условия
е да имаме софтуера изпълняван от същото и да имаме пълното апаратно осигуряване .Тоест когато прочетем инструкцията обърни се към адрес $3F3
да знаем ,че в тоя момент се подава +12 волта на селеноида на първи цилиндър .
Софтуерите на повечето коли ги има из нета ...
трябва да се деасемблира и по лошото е да се намери апаратното осигуряване .
Иначе ако някои има тези данни нямам нищо против да се включа в една подобна идея да надникнем на най - ниско ниво в работата на ЕКУ -то .
Или с други думи казано не мисля ,че имаш някакъв проблем с колата си .
|
| |
|
|
|