|
|
| Тема |
алтернатор делко реми |
|
| Автор |
kdimitrov (непознат) |
|
| Публикувано | 15.04.09 21:17 |
|
|
|
Значи отказа да зарежда, дори при подаване на газ напрежението на акумулатора пада. Колата е Опел Астра 1.4 моноинжекция. Алтернатора е делко реми. Имам понятие от електротехника и реших че мога да се справя... но излезе проблем. Разглобих алтернатора и смених четките - ефект нямаше, не свети и лампата на таблото за зареждането, а е здрава. Проверих плочката с електрониката с регулируем токоизправител - под 14.75 V (толкова е и по каталог) подава напрежение за възбуждане, а над това напрежение го изключва Премерих диодите с мултимер - не хващам пробив. Обаче на обхват 200 мегаома между статорната намотка и корпус меря и тръгва от 40-50 мегаома и постепенно се увеличава и излиза иазвън обхвата на уреда... за съжаление нямам мегер под ръка Та въпроса ми е това "съпротивление" между статорните намотки и корпус нормално ли е или имам пробив? И втори въпрос - често ли се случва пробив в диодния блок да не се хване при мерене с мултимер? Защото при плочката с малките диоди при мерене на обхват 200 мегаома не показва нищо, но при мощните диоди в обратна посока се мерят стойности около 180 мегаома
| |
| |
|
|
|