|
|
| Тема |
Сериозни неприятности след основен ремонт |
|
| Автор | valkov (Нерегистриран) | |
| Публикувано | 18.03.09 11:23 |
|
|
|
Здравейте Колеги,
Моля дайте мнение, савет или просто коментирайте, защото аз нямам думи вече.
Става въпрос за следнот - X20XEV мотр на Омега автоматик. Взех колата преди около 15 месеца, като през последните 14 от тях е в перманентен ремонт. Няма да коментира скорости, електроника и т.н. Мотора ми е големия проблем.
След като я покарах ми светна чека, че е намаляло маслото ( около 500 км. след като я купих). Сминих го. След няма и 1000 км отново - ОК, явно има проблем . Отвориха мотора - руба грешка :) - надрани цилиндри, спукано бутало, яко нагорели клапани и т.н.
Хванах се аз на хорто и реших, че ще го правя (не лично). От там се почна :
1. Шлайф блок - директно втори ремонт заради дълбоките наранявания на блока.
2. Шлайф колянов вал.
3. Абсолщтно всичко друго НОВО - бутала, сегменти, повдигачи, клапани, гарнитури - ВСИЧКО - около 3000 леве.
Казах си айде сега 200к км безгрижно. ДА АМА НЕ !!!
След стандартната разработка - около 5-6к км савсем леко и разумно каране се започва пак загура ба масло - около 0.5 л / 1000 км.
Отново се отваря мотора - смяна гумички, че били се удървили. М/у другото и гарнитурки.
Пак се подкарва и ..... УУУУУУУЖЖЖЖЖААААССССС !!!!!
Кило масло за 130 км .
От никаде не тече колата презь целия период на ремонтите и към момента.
Отново отваряне - сегментите се спекли. Нови сегменти Гьоце, гумички и гарнитура.
Трагвам - пуши като локомотив на твардо гориво !!! след 100 км - продалжава.
Страх ме е да извадя пръчката на маслото, та чакам компа да ме уведоми.
Моля споделете Вашето мнение, дайте акъл или каквото и да било.
Тоя опел вече ми струва колкото S класа.
Благодаря преварително.
| |
| |
|
|
|