|
Тема |
Re: dat4ik za perka na corsa [re: goro_levskara] |
|
Автор | Tarbox (Нерегистриран) | |
Публикувано | 06.10.08 01:02 |
|
|
Термореле можеш да купиш от всички магазини за резервни части, резбата е една и съща, в шестограма за ключа за подмяна на някои има разлика, не е болка за умиране.
Проблем е куплунга за включване, става само за оригиналното термореле на GM, на което са набити в бронза цифри 105 - 100. Това са температурите на включване и изключване на вентилатора, нормални за тези ДВГ с охладителна система под налягане 1,2 - 1,35 atm.
Веднага след покупката на моята Корса C12NZ. през горещото лято на 2005 г. забелязах, че преди включване на вентилатора маркучите на охл. система са втвърдени, около скобите на водните съединения избиват капки охл. течност и като цяло разширителното казанче на системата е на границата вода - пара. При проверка чрез загряване на терморелето в кипяща вода, свързаният към клемите му мултицет не показа съпротивление.
Първото реле, което поставих, бе на AUDI. Температурен режим 96 - 92, често включваше, дори при нормално загряване зимата, при ненатоварено градско.
Изкара една година, дефектира и го подмених с ново, за CITROEN - 98 - 94 гр.
Доволен съм, страхотно парно зиме, преди 100 гр/С включва вентилатора за охлаждане лятото, ако дефектира, ще сложа пак такова. Свързването ми е чрез премахване куплунга, калайдисване на две женски кабелни обувки, универсални за всички мъжки на терморелетата.
|
| |
|
|
|