|
Тема |
Re: течност за хидравликата [re: d1ma] |
|
Автор |
hidrazin4o (член) |
|
Публикувано | 03.09.08 22:12 |
|
|
В инструкцията за ТО на OPEL ясно е записано, че нивото на маслото се мери при загрял двигател поставен на равна основа като се изчаква минимум 5минути за да се стече в картера.А ако не можеш да се сетиш ще ти кажа, че загрялото масло няма същата консистенция като това в шишето.И съответно се стича доста по-бързо в картера от студеното масло.
Ако не знаеш пък какво става ако имаш повече масло от максимума в картера мога да ти кажа, ама няма да ти хареса! (избил семеринг на колянов вал, прецакан катализатор ... )
Ако си си сменял маслото в добър сервиз (в което силно се съмнявам) може би си забелязал че не ти го доливат до горе, а до средата и ти казват че ако трябва да си го долееш.Има и друг вариант - да бъмчиш на място докато загрее маслото.Да изчакат да се стече и да ти го долеят.Да ама в добрите севизи времето е кът.
kalt е студен , а какво е calt ? Ти сам си го написал "Calt" , и то правилно.
Според един руски форум за вектра, нивото на антифриза наистина трябва да е не по-ниско от отметката при студен двигател.Това е малко странно за мен.В събота ще проверя в инструкцията за ТО , че не е при мен в момента.
Но за маслото съм 98% убеден!
Редактирано от hidrazin4o на 03.09.08 22:52.
|
| |
|
|
|