|
Тема |
Слабите места на различни двигатели и модели? |
|
Автор |
Eнтycиacт (голям) |
|
Публикувано | 13.05.08 09:51 |
|
|
Здравейте клуб "Опел".
Тръгнах из нета да търся инфо за различните Опели и форуми за Опел, обаче за мое много голямо учудване, в така нареченият Опел-клуб България човек не може и да чете без рагистрация, а нови членове не се приемат... Почнах да се чудя, да не би Опелите да създават толкова много проблеми, че собствениците им не искат да си го показват Както и да е - замислих се че в клубовете на Дир-а няма начин да няма нещо за Опел и ей ме тук сега да ви поразпитам. Та така.
Ще трябва да сменям старото Голфче. Не че не върви и че не си го обичам, обаче много загуби визия, а и е с 2 врати - ергенска кола, а моето ергенство почти приключи . Почнах да оглеждам различните коли от "среден клас" в комби изпълнение и почнах да клоня към Астра Г 1999-2000 и Вектра Б 1998-2000 година. Не че съм се отказал напълно от различните френски аналози - Ситроен Ксара, Рено Меган, но много често ме съветват да бягам от стари френски коли, защото им била крехка конструкцията и скъпи частите. Други харесвати от мен коли, като Шкота Октавия и Голф 4 ми идват скъпи, та засега май основно към Опел се насочвам. А новите пасати с ебаси окачването!
И така - какви са им слабите места на Астра Г и Вектра Б? Как стоят двата модела един срещу друг (а и спрямо конкурентите) като цена на поддръжка и качество на сглобка? Като комфорт теоретично би трябвало Вектрата да е по-напред от Астра, но ако има по-слабо (спрямо килограмите си) окачване или купето се раздрънква повече, то при 10 годишна кола би могло по-добрият комфорт да е наистина вече само теоретичен . Кои двигатели на Опел са добри, и кои каплави. На пръв прочит всички тези 16 клапанови двигатели ме плашат. Звучат ми много капризни и скъпи за поддръжка - дали съм прав? Дано не съм. При избора на двигател, критерий не ми е мощността, а реалното поведение на колата. За пример Голфа ми е с 1.3 двигател, но явно мощността и въртящият му момент са така добре напаснати със скоростната кутия, че пъргавостта и еластичността на тези 1.3 литра винаги ще си ги обичам.
Кои бензинови двигатели се връзват най-добре с газови уредби и изобщо връзват ли се добре, защото ако при тези нови 16 клапанови двигатели пропан-бутана води до нестабилна работа, то може би ще е по-добре дизел да взема, въпреки цената на горивото.
С много въпроси ви затрупах наведнъж, но се надявам да има тук отзивчиви хора, които да ме ориентират в царството на 8-10 годишните Опел-и. Благодаря предварително на всички
|
| |
|
|
|