Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 13:17 05.12.25 
Клубове / Техника / Автомобили / Opel Пълен преглед*
Информация за клуба
Тема Re: C20NE на газ [re: oпeл4o]
АвторDodo (Нерегистриран) 
Публикувано11.03.08 21:52  



Здравей колега !
Аз карам същата Вектра като твоята. Преди 3 год. и сложих газова уредба /Landi Renzo/ Колицата се държи добре с тази уредба. Но от начало когато ми я монтираха и пуснаха в експлоатация имах известни проблеми с газовата. Важно е каква плочка ще сложиш , тоест преди дебитомера. Отначало размера на отвора ми беше 34мм. / измерва се вътрешния отвор/ Когато я форсираш, ускорява добре, но разхода на газ е по- голям. С много опити, и подбирания на разни плочки като размери и модификации съм постигнал най-оптимален разход и същевременно добро ускоряване. Тънкостта се свежда до вътрешния размер на самата плочка. Сложил съм плочка с размер 37 мм и с много ситни дупки. С тая плочка колата се справя и лете, и зима, съотношение ускорение, разход, работа на двигателя е най- добре с този размер. Всичко се свежда да влиза по-вече въздух към двигателя, за да диша добре. Някои препоръчват и по-голям размер, но тогава се получава едно придръпване при натискане рязко на газта. След дебитомера задължително слагаш предпазна клапа, но с по-голям отвор на самата клапа. Слагал съм и с по-малък отвор, но тогава когато форсираш двигателя рязко, чуваш как клапата чука / не е препоръчително постоянно да ти чука предпазната клапа. Компа ти е Motronic ML 4.1 тоест трябва да се монтира допълнително електроника, която да ти изключи дюзите когато си на газ. Аз съм го направил по елементарния начин , който работи безупречно. Монтирал съм едно реле с четири контакта. Всеки контакт си командва по едно съпротивление 68 ома 1 W. Някои майстори слагат само по едно съпротивление за всичките дюзи но не се получава добре. Пробвал съм го, и затова съм монтирал 4 броя съпротивления , всяко за всяка дюза. Когато е само едно съпротивлени, при много високи обороти и при загрял двигател, има опасност някоя дюза да се включи / да впръсне бензин / Тогава започваш да се чудиш, абе защо така потреперва този двигател от време на време. Имал съм ядове с това. Бая майстори не знаят тази тънкост, а то се получава не винаги, и тогава хем бенз, хем газ, но в някой цилиндър. Майсторите казват, не ти трябва симулатор за ламда сондата , защото компа ти не трупал грешки. Не е точно така. Този Мотроник все пак си трупа грешки. Добре да се монтира и симулатор за ламда сондата. Дотук всичко добре, лъжем копма, че всичко е ОК и караме. В процес на експлоатация разбрах, че трябва да се монтира и аванс процесор. Тази електроника измества ъгъла на изпреварването с няколко градуса.Когато се кара без аванс процесор, колата по- бързо загрява, / газта е по- калорична/ затова е и честата смяна на гарнитури. Има и една същественна част. Когато се кара на газ, без аванс процесор, ламда сондата загрява с около 100*С по- вече, тоест изгорелите газове с по- висока темп. Ламда сондата е изчислена да има един запас от темп. но ние го грабваме този аванс ,когато сме на газ. Като цяло животът и се скъсява като загрява по-вече. Карал съм и други коли, но този двигател C20NE e направо/ железен/ . Вадил съм му душицата до края,/ големи горещини и големи обороти/ и съм очарован от издръжливостта му.
Така, че колега зависи каква уредба ще си слагаш, и кои майстори ще ти правят всичко. И още един съвет, избери си изпарител който има метална преграда между, водата и газта. За Вектрата не и понася гумената мембрана.





Цялата тема
ТемаАвторПубликувано
* C20NE на газ oпeл4o   04.03.08 09:01
. * Re: C20NE на газ imitev   04.03.08 15:03
. * Re: C20NE на газ oпeл4o   04.03.08 15:22
. * Re: C20NE на газ imitev   04.03.08 18:49
. * Re: C20NE на газ d1ma   04.03.08 19:22
. * Re: C20NE на газ C18NE   04.03.08 19:27
. * Re: C20NE на газ oпeл4o   04.03.08 19:45
. * Re: C20NE на газ C18NE   04.03.08 19:48
. * Re: C20NE на газ oпeл4o   04.03.08 19:58
. * Re: C20NE на газ C18NE   04.03.08 20:08
. * Re: C20NE на газ oпeл4o   04.03.08 20:15
. * Re: C20NE на газ C18NE   04.03.08 20:27
. * Re: C20NE на газ imitev   04.03.08 22:32
. * Re: C20NE на газ imitev   04.03.08 22:27
. * Re: C20NE на газ oпeл4o   05.03.08 08:28
. * Re: C20NE на газ C18NE   05.03.08 08:46
. * Re: C20NE на газ imitev   05.03.08 09:14
. * Re: C20NE на газ PRlNCEZANDOR   05.03.08 10:40
. * Re: C20NE на газ d1ma   05.03.08 21:39
. * Re: C20NE на газ C18NE   05.03.08 22:10
. * Re: C20NE на газ d1ma   05.03.08 22:55
. * Re: C20NE на газ axxxelll   08.03.08 13:25
. * Re: C20NE на газ oпeл4o   10.03.08 09:00
. * Re: C20NE на газ тeмп   10.03.08 13:30
. * Re: C20NE на газ oпeл4o   10.03.08 13:33
. * Re: C20NE на газ тeмп   10.03.08 13:47
. * Re: C20NE на газ oпeл4o   10.03.08 13:55
. * Re: C20NE на газ тeмп   10.03.08 14:00
. * Re: C20NE на газ oпeл4o   10.03.08 14:10
. * Re: C20NE на газ тeмп   10.03.08 14:15
. * Re: C20NE на газ joliano   12.03.08 11:42
. * Re: C20NE на газ d1ma   12.03.08 12:31
. * Re: C20NE на газ joliano   12.03.08 19:44
. * Re: C20NE на газ Dodo   11.03.08 21:52
. * Re: C20NE на газ C18NE   15.03.08 21:01
. * Re: C20NE на газ Mr.Overclock   19.03.08 11:32
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.