|
|
| Тема |
Е*АТИ Филма |
|
| Автор |
C14SE (бръм бръмммм) |
|
| Публикувано | 05.12.07 10:08 |
|
|
|
Астра 96г.
Всичко започна откакто почна да ми липсва антифриз. Доливах доливах докато не отидох на майстор и не ми каза че трябва да си сменя радиатора.(и баща ми ми каза същото).Намерих радиатор 2-ра ръка. Свалих моя .. преди да го монтирам проверих по здравия радиатор .. тои тече от всякъде. Моя къде къде е по здрав. Айде обратно си монтирах моя и обратно в магазина да го върна.Само, че при монтирането на стария радиатор запалих колата и чух шум от мотора .. който до сега не бях чувал.Между временно един приятел ми каза, че имал малък теч от радиатора и сипал течност.. та отстранил проблема. Колата си ми работеше перфектно и загряваше перфектно - сутринта в 6 часа след 5 мин каране 90градуса - първата бяла чертичка. Преди да отида на майстор да погледне какво тропа по мотора сипах гореспоменатата течност. Паля пак сутринта рано.. отивам до майстора и гледам през целия път срелката се качи 1 път до 90 градуса .. после спадна и парното си духа хладно. Оправи ми колата показа ми, че тропането е от водна помпа... разглоби всичко за да я смени и така.Теча на антифриз може да е бил от нея незнам вече и аз.Обаче продължавам да карам и стрелката се си стои под 90 градуса покачва се малко и спада.Като работи на едно място и я форсирам... за да загрее си загрява, термостата си отфаря включва се перкета всичко е на 6. Стигнах до извода, че тази течност може да е прецакала термостата. Термостата го сменява баща ми още когато купихме астрата. И какво се оказа.. явно и сега ще го сменяме.Само, че за 1 термостат трябва всичко да се разглоби, а това на майстор ще ми излезе солено. Тръгнах си към нас бях купил вече термостат за да го смениме с баща ми и колата ми се прецака. Спре да пали сеедно няма бензин, но стрелката показваше, че има. Обадих се на един фр. айде на дърпане до сервиз и 250 лв - диагностика, бензинова помпа, бензиноф филтър + работа. Стигнах на следващия ден до нас, нямаме много добри инструменти с баща ми, но точно в тоя мометн не ми се стъпваше в сервиз за да ми сменят термостат. Почнахме да разглабяме лека по лека... едно по едно, сложихме новия термостат, обаче точно почнах да завъртам капачката на ремостата и тя се счупи без воабще да я затягам или да прилагам сила
На следващия ден отидох на цар симеон при арабите да търся капачка. С голям пазарлък свалих 50% от цената която ми предложи върнах се и монтирахме всичко. Сега тази сутрин карам и само ЗЯПАМ в стрелката ще се качи ли на 90 градуса или не.. И НЕ СЕ ПОКАЧИ.На момент стигна почти до нея после смъкна малко и така. Разликата от новия термостат и старото положение дето бях е, че стрелката е поне по близо до 1-вата черта (90градуса) и в това, че парното духа топло.
И така с моя "късмет".Чудя се дали да не си зема почивка 5 работни дни да си похарча парите които съм изкарал и заделил за рождения ми ден, за празниците и тн. и да ги вложа за пореден път в астрата ми.Просто искам да работи нормално. Тъкмо минаха 3 години и половина от както съм с нея и щях да започна да я хваля.. а астричката ме изложи.
Проблема идва от това, че нямам майстор приятел който да и обърне внимание, всеки гледа да оправи за момента.. да претрупа работата да вземе парите и това е. Аз работя по цял ден с клиенти и когато ми плащат винаги им върша работата перфектно.
Какво да ви кажа друго, доста се потрудих без никакъв ефект.
| |
| |
|
|
|