|
Тема |
нова кола - подводни камъни |
|
Автор |
f(x)dx () |
|
Публикувано | 09.10.07 02:44 |
|
|
Момци, седя си си се аз в тоя безумен час и си разсъждавам. Значи след служебната, най-хубава е новата кола. Та обмислям варианта след хикс време да си взема една нова кола, че срамна работа - в ЕС с 15-16 годишна кола не уйдисва. И явно ще е на лизинг, но това не ме смущава. Притесняват ме други работи, т.нар. дребни букви в договора. Не може да няма такива. Да не се обиждат търговците сред вас, ама все още в България мисленето е "как да прецакаме клиента", вместо "как да направим така, че да си дава парите с кеф".
Та да не ви занимавам повече с глупости. Моля ви споделете вашият опит какви изненади се крият в договорите за покупка на нова кола. Примерно какво се разбира под гаранция? Как се доказва, че едно нещо се е счупило щото е калпаво, а не щото съм го тесал с мотиката? И въобще доказва ли се нещо? Или пък като как да го разбирам "гаранция 2 години или 100 хил. километра"? Че гаранцията важи докато се изпълни поне едното условие или докато не се изпълнят и двете? Или пък какво става когато колата остане повече от 2-3 дни в "гаранционен сервиз". Дават ли оборотна кола или ми плащат такситата? Ако въобще някой предлага такива екстри
Въобще всякакъв споделен опит би ми бил полезен. Като става въпрос не само за Опел разбира се, макар че не ми се иска да сменям марката, но все пак.
Баси и с глупостите дето ви занимавам. Санким толко е трудно да се прави бизнес просто, ясно и с мисъл за клиента.
Айде със здраве.
|
| |
|
|
|