Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 13:59 07.11.25 
Клубове / Техника / Автомобили / Opel Пълен преглед*
Информация за клуба
Тема Re: За ламбда сонда [re: imitev]
Автор Astra1.8iGT (C18NZ, 92g.)
Публикувано03.05.07 20:51  



Точно така с дигиталния не става, той усреднява с кондензатор за DC измерване и после мери. Значи в опел книжката ми пише 450mV нормална стойност, в Autodata (последната) има два теста единия на студен двиг. разкача се куплунга, дава се контакт и се мери за напрежение от ЕКУ-то 0,35-0,55V и друг на загрят двигател без разкачане на буксата, колебания от 0,04V до 1V, последния го направих преди малко. Забодох една тънка жичка в буксата на загасен двиг. за измерването. Мерих със стрелкови и дигитален, на дигиталния не може да се вярва. Загрята беше до включване на перката. Резултата е
- на idle 300mV+/-50mV
- форсиране от вилката, пада около 0V, при падането на оборотите до idle стрелката мърдаше до 0,5V с трептения в края.
(дигиталния кове на 250-270mV и не лови колебанията)
Дори при едно от форсиранията, като паднаха оборотите колата загасна, но не ми се гледаше за евентулано излязла грешка, сигурно пак е гр.13 или 44.
Утре сутринтта ще тествам на студен двигател теста, но май осцилоскоп няма да ми трябва с тия измерени стойности, далече от единия волт. Допускам че инертността на стрелката може да не лови 10-20% от пиковете на импулсите, но пак е извън норма.

PS: За колегата Pat66, аз като я взех извънградско до Пловдив по магистралата - 9л/100km. Вярно че я разпилих до 185км/ч, но все пак си беше в множко. Вероятно ауспуджийте са откачали акум. защото разхода расте докато се нормализира на борд компа сега е на 9,5л/100км градско (почти спортно каране+задръствания

)

PS1: За колегата Beg, на всички инжекционни опел двигатели СО и обороти не подлежат на ръчна манипулация. Оборотите са от 750 до 990об./мин. в зависимост от точния двиг., СО=0,4%vol. (за всички двиг.)

PS2: Някой да знае някъде в София оригинална bosch ламбда, на дистрибуторска цена или поне близка цена за C18NZ ?

Редактирано от Astra1.8iGT на 03.05.07 21:27.



Цялата тема
ТемаАвторПубликувано
* За ламбда сонда Astra1.8iGT   30.04.07 11:05
. * Re: За ламбда сонда drawmaster   30.04.07 11:58
. * Re: За ламбда сонда PRlNCEZANDOR   30.04.07 23:30
. * Re: За ламбда сонда Astra1.8iGT   01.05.07 01:13
. * Re: За ламбда сонда pat66   02.05.07 11:13
. * Re: За ламбда сонда javor_k   02.05.07 22:05
. * Re: За ламбда сонда Astra1.8iGT   02.05.07 23:01
. * Re: За ламбда сонда pat66   03.05.07 10:13
. * Re: За ламбда сонда dido   03.05.07 10:18
. * Re: За ламбда сонда BEG   03.05.07 11:30
. * Re: За ламбда сонда imitev   03.05.07 15:14
. * Re: За ламбда сонда Astra1.8iGT   03.05.07 20:51
. * Re: За ламбда сонда imitev   04.05.07 08:15
. * Re: За ламбда сонда pat66   04.05.07 10:19
. * Re: За ламбда сонда javor_k   04.05.07 11:08
. * Re: За ламбда сонда imitev   04.05.07 15:32
. * Re: За ламбда сонда cibik   05.05.07 03:18
. * Re: За ламбда сонда Astra1.8iGT   08.05.07 22:13
. * Re: За ламбда сонда cibik   09.05.07 01:59
. * Re: За ламбда сонда 777   15.05.07 18:46
. * Re: За ламбда сонда PRlNCEZANDOR   15.05.07 20:31
. * Re: За ламбда сонда BEG   17.05.07 11:22
. * Re: За ламбда сонда imitev   17.05.07 15:02
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.