Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 08:21 08.11.25 
Клубове / Техника / Автомобили / Opel Пълен преглед*
Информация за клуба
Тема Пак на тема свещи.
Автор Astra1.8iGT (C18NZ, 92g.)
Публикувано28.03.07 22:44  



Някой има ли идея колко е добре да е междуелектродното разстояние при C18NZ ? След като в сайта на Beru вади едноелектродните с 0.8мм, 1.0мм и 1.2мм

В Autodata (последната) казва AC Delco, Champion, NGK и Bosch - 0.7mm, а Beru 0.8mm. Ясно е че разстоянието е в зависимост на времето за протичане на искрата, но доколко може да варира ? (по голямо разстояние - искарата е за по-малък момент)
Защо има такива различия и с кои ще работи по добре/икономично двигателя, при положение че кабели, капачка и бобина са ОК ?
Също дву и четири електродните, се набляга че са по надежни при всякакви условия, като при двуелектродните масата е отстрани, а не над електрода. Има ли някой с впечатления.



Цялата тема
ТемаАвторПубликувано
* Пак на тема свещи. Astra1.8iGT   28.03.07 22:44
. * Re: Пак на тема свещи. b.m   29.03.07 09:08
. * Re: свещи? Tarbox   29.03.07 09:10
. * Re: Пак на тема свещи. PRR   30.03.07 17:38
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.