|
Тема |
Re: Компресия и харч на масло [re: javor_k] |
|
Автор |
imitev (питомен OpelFan) |
|
Публикувано | 18.02.07 22:31 |
|
|
Моя C14NZ като беше в по-млада възраст буташе около 500 мл за 10000 км. Сега гори към 1 л. за 10000 км. Това след 200 000 км при мен.
1 л. масло за 1000 км е голям разход за който и да е двигател.
Нормално е да ти се вдигне разхода на масло след шлайфане на клапаните. Вдига се компресията, натоварва се буталната група и т.н. а тя е вече износена.
Най-вероятно имаш заминали маслени сегменти щом компресията ти е 10. Зависи как ти мерят компресията - дали на загрял или на студен мотор. Зависи дали мотора ти чука и трака при работа, дали върви по баирите.
Но това ще се види едва като ти отворят двигателя. Частите поне не са скъпи, обикновено се разминаваш само със смяна на сегменти, основни и биелни лагери без шлайф на блока.
Ако имаш намерение да караш колата - ремонтирай я по-навреме.
Всички тези предположения са разбира се ако не ти тече масло...
Дистанционна диагностика не може да се постави със задоволителна точност.
Може да седнеш на някой друг C14NZ за да направиш сравнение как върви другия мотор - може твоя да не върви, но като нямаш база за сравнение (нали от 4 г. го караш - свикнал си му)...
И така..
Песимизма ми е поразителен
|
| |
|
|
|