|
|
| Тема |
Re: за "прословутия" дефект [re: B_Bordo] |
|
| Автор | VERBl (Нерегистриран) | |
| Публикувано | 18.09.06 16:40 |
|
|
|
Колега с риск да се повторя ще пиша и аз но за последен път по тая тема.
1/ Няма такова животно като сгрешена партида.
2/ Не слушай какво казват хора които не карат такъв двг./x16xel/
3/ Разхода на масло е от износване на двг.
4/ Ако мотора не е прегряван и не е късал ремък повредата е отсранима/ и в другите случай е отсранима но с повече средства/
5/ двг-те на Опел не износват стени на целиндрите.
Това мога да твардя със сигорност защото аз го отворих тоя мотор
и сам сас собствените си очи и в разговори с хора които правят само мотори
на опел се убедих в тия неща.
И само за справка след направения от мен ремонт и изминати близо 5000, км
е изхарчила масло наполовината на щеката м/у max i min т.е 1/4 от литъра.
като по главата съм сменил само гумички на клапани и напасване на клапани,
смяна на маслени сегменти и биелни лагери/нови/ и разбира се нова гарнитура
на главата, а да не забравя смених и болтовете за притягане на главата /старите излязоха малко разтегнати и след шлайфа не притягаха
добре. Това е. Колко ще изкара тоя мотор след ремонта не знам, засега му се
кефя защото колата стана друга, удоволствието от карането също. Но изкам
твърдо да подкрепя мнението и на другите колеги че двг трябва да се отваря
само ако е наложително/ при мен беше издухал гарнитурата и за това го направих/ в останалите случаи когато гори масло в допустими граници по добре да се кара и да се долива. Все пак твоя разход ми се вижда..........
Виж да не да се пълнис масло отсека кадето са свещите щото там има една гарнитурка на капака на главата / не гарнитурата на главата/ и като се скапе
точно там отива маслото но това може много лесно да се види. Успех с майсторите.
| |
| |
|
|
|