|
Тема |
Re: Нови развития!!! [re: B_Bordo] |
|
Автор | Astra 1.6 16V (Нерегистриран) | |
Публикувано | 14.09.06 21:02 |
|
|
Така е! При мен, разхода на масло дори и се повиши (и това за няколко пъти) след "смешно евтината" смяна на гумички. Преди отварането на главата, двг работеше неравномерно (и от време на време на 3 цилиндра). Колата нямаше достатъчно мощност, понякога придърпваше и имаше повишен разход на бензин. След промяната на гумичките (всъщност, частичен ремонт на главата с обработка на клапаните и прочие), мощноста се увеличи, разхода на бензин рязко се намали (от 13-14л/100км на 8-9л/10 км в града), работата на двг се оправи, обаче и разхода на масло се увеличи до неподносими размери!
След като размисля по-добре, стигам до 2 възможни извода: или разхода на масло се е увеличил заради повишената компресия на мотора (т.е. мотора при работата започнал да изхвърля повече масло през ауспуха, заради по-високата компресия) която е резултат от промяната на гумички, гарнитура и прочистването на клапаните (и главата) от нагар; или "майсторите" са прее...и нешто в главата на двг при ремонта и повишването на разхода на масло идва от там.
Понеже не съм спец по тези въпроси, надявам се, че някой колега ще може да каже коя от двете варианти му се вижда по-реална (т.е. дали изобще е възможна някоя от тях).
|
| |
|
|
|