|
|
| Тема |
Изгубих здравето си от тази кола. Харчи масло |
|
| Автор | Astra 1.6 16V (Нерегистриран) | |
| Публикувано | 11.09.06 20:00 |
|
|
|
Харчи масло като за световно!!!
Преди 2-3 месеца харчеше "само" 1л на 2000 км. Заради други проблеми (нагар по клапаните) наложи ми се да сваля главата на двг. "Майстора" който я оправяше промени гумичките на клапаните и гарнитурата на главата. След това, двг започна да работи много по-добре - качи мощостта си и много намали разхода на бензин. Разхода на масло, обаче, силно се увеличи и достигна до "невероятните" 1л на 200 км!!!
Невероятното в случая е това, че всички други параметри на двг изглеждат нормално - има си мощност и ряз. От щеката за масло се осеща само слабо духане при ниски обороти, което исчезва при повишване на оборотите. Няма ни трага от пушек от щеката за масло, обаче знае да запуши през ауспуха от време на време (и това само когато двг достигне работната си температура - 90 градуса).
Въпросът ми е, дали майстора който оправяше главата на двг е пре...л нещто (с гумичките, клапаните или гарнитурата), или след оправянето на главата са се "обадили" други дефекти на двг - сегменти, бутала, блок? И дали е възможно двг да има нормална мощност, при наличие на такива дефекти?
И най-важното на края - колко пари ще струва оправката на тези дефекти, при всички възможни варианти (само глава; само сегменти; глава+сегменти+още нещто; основен ремонт...) и дали е изобще възможно да се оправи двг в такво състояние?
ПП Вариантата "карай и наливай" ми се струва не-здравословна и за мен и за двг, при толкова висок разход на масло, въпреки отсъствието на други видими проблеми (като липса на мощност или висок разход на бензин) по колата.
Надявам се, че някой добронамерен ще ми помогне да се отърва от този проблем.
| |
| |
|
|
|