| 
	
 | 
	
          
            
              
                | Тема | 
                   Re: re: недостатъци на зафира [re: corsa16v] | 
                 |  
| Автор | 
Ascona_83 (непознат
) | 
 |  
| Публикувано | 22.08.06 21:25 | 
 
 |  
 
 |  
        | 
         
        
  
        
				Като цяло идеята за директно врпъскване при дизелов двигател за туристически автомобил, демек нормална лекотоварна кола е реализирана за първи път във Фиат. Чичко Бош вижда някои переспективи в тази иновация и откупува технологията, патентова я и почва да я продава. Големите автомобилни концерни я откупуват и започват да я доработват, като разбира се не забравят добрия чичко Бош, който е така добър да произвежда всевъзможните нови начини за приложението на тази ефектибна система за директно впръскване.
 Основни проблеми които Фиат е решил са вредните емисии и шума, както и нуждата от специално рафинира на нафтата.
 Подобна е и историята на бензиновия двигател с директно впръскване, който за пръв път масово е реализиран от Митцубиши, мисля че със серията от 500'000 двигателя GDT поколение. В настоящия момент можете да се насладите и на решението на Митсубиши и на концерна VAG, който ни предлага FSI решението си.
 Всъщност първи е бил Бнец, но поради вредни емисии, директното бензиново впръскване е било достъпно само за някои страни с различни стандарти за съдържание на сяра в бензина.Технологията е била реализирана в първата половина на миналия век в заводите на даймлер-бенц. Ако не ме лъже паметта най-първия двг с директно впръскване на бензин е на месершмит производство за авияцията.
 Може би ще се изненадате на някои истории на познати ви технологии...
  
        
        
  
          |  | 
 |    |   
 
 |  
 |   
 |