|
Тема |
Малко информация [re: Б_Бopдo] |
|
Автор |
dodo_pv (инженер) |
|
Публикувано | 21.08.06 13:40 |
|
|
В началото на миналата година откриха вреден червеникав нагар по свещите на стария ми форд в сервиз на БОШ. До тогава карах само с бензин от ОМВ. От ШЕЛ спрях да зареждам много отдавна, защото контролера на мотора ми правеше проблеми в динамичен режим. От Мото Пфое ме посъветваха да си сменя бензиностанцията и проблемите изчезнаха. Искам да Ви напомня, че всяка една верига бензиностанции слага добавки в бензините си, които са строга тайна. Именно те бяха причината за този нагар. Индикатор за октановото число на бензините е една стара лада самара 1,5 литра, която е много претенциозна, тъй като няма автоматичен октан-коректор. С нея изпитах горивата от различни вериги бензиностанции и Ви давам резултата, сато почвам от най-добрия:
1. Н-95 на ЕКО- мирише съвсем различно от всички други и е отличен.
2. Н-95 на ПЕТРОЛ или ЛУКОЙЛ- еднакви са, миришат леко на гума и леко чука аванса на ладата с тях.
3. Н-95 на ОМВ- чука с различна сила от различните бензиностанции- няма повторяемост на качеството.
4. Н-95 V-POWER на ШЕЛ- с най-ниско октаново число, покъртително чукане на аванса и висок разход на гориво. Да не се използва като двигателно гориво по предписание на сервиза на БОШ.
Бензините на други бензиностанции не съм тествал поради по-малкото им разпространение.
|
| |
|
|
|