|
|
| Тема |
Е не е баш съвсем така. [re: Fury] |
|
| Автор | звeздa (Нерегистриран) | |
| Публикувано | 02.06.06 23:07 |
|
|
|
В София и големите градове най-вероятно е както казваш - отива автовоза за 3 дни до Европа, изкупува най-евтините коли от тамошна автокъща с отстъпка, докарва ги тук, пооправят им фасона, лъсват ги и айде по автокъщите на лов за балъци. Влиза балъка в автокъщата и почва да оглежда, търговеца веднага го почва с познатите мохабети за километрите и за предишния собственик.
Обаче в провинцията не е баш така. Там хората се познават. И ако едикой си не остане доволен от покупката на кола, тоя дето я е продал колата, няма да успее да продаде друга кола. Освен това много от "докарвачите" докарват колите на собствен ход - 2-3000 километра си е сериозен тест и едва ли биха рискували да тръгнат примерно от северна Германия с кола която не са се убедили, че ще ги докара до България.
А за да определим вероятността да попаднеш на кола без сериони проблеми - примерно да направим една анкета тук в клуба кой колко пари е дал за стара кола, колко километра е навъртял с нея в България и колко пари ориентировъчно сумарно е дал за части и ремонти без консумативите.
Като гледам колите по пътищата, за над 3/4 от колите резултатът ще е: покупна цена 4-6000лв, изминати километри в БГ 30-100 хкм, разходи за части и ремонти - под 700лв.
Между другото знам поне 2-ма човека на които бизнеса им е да вкарват ударени коли от Германия, естествено по-новички, правят им евтин ремонт тук и обратно ги закарват и ги продават втора ръка в Германия. Колко печелят, тяхна си работа, ама го правят вече от години и не са се отказали.
| |
| |
|
|
|