|
Тема |
Re: за километрите на каручките [re: a_mann] |
|
Автор |
Stevek () |
|
Публикувано | 31.05.06 20:05 |
|
|
Е тия неща не са тайна за повечето хората купували кола втора употреба.
Ясно е че на колите километражите са сериозно коригирани.
Основни ремонти се правят на 160-180к. коли минали над 100к са сериозно износени. И как да не е така като 200-300к им липсват от километражите.
Нашите авто-джамбази не купуват коли по обяви, има много места където се продават коли "само за износ" и там цените са значително по-ниски. По обяви ако колата е запазена ще е по-скъпа от всички предлагани тук.
В тези силно казано автосалони, по скоро авто-морги, ако вземе да се обърка да влезе някои местен германец любезно му обясняват че тук не е за него. Защото тяхната федерация не потребителите си върши работата а превъртането не километраж е сериозно нарушение.
Превъртат ги там, ней вече собствениците на „моргите” са турци, араби или нашенци. После и тук може малко да повъртят та работата става двойна.
Говоря си с един авто-джамбаз и го питам - що върна километража на колата, тя запазена, състоянието прилично. а той ми казва - как ще я продам на 240к като тук на Горубляне износените са на 120-103к а запазените на 60-80к. ... а и е прав ще купите ли кола с километраж над 200к, има нещо съмнително. Пък нищо не пречи да върнеш някоя от 480к на 80к може да излъжеш някого.
В повечето случай на запад една кола се кара над 30к на година, иначе по-добре с такси ...ако се случи някоя да е останала по-запазена то и цената и е друга. Няма джамбаз да я вземе че да я продава на загуба ...
Така че гледайте, пазарете се и пробвайте, колко показва километража и кой уж бил предишният собственик все едно не сте видели и чули ...
|
| |
|
|
|