Абсолютно същата ситуация се наблюдаваше в Полша през първата година на членството и в ЕС. Данака отпада 100% и там се опитаха точно така да направят висока такса регистрация като се калкулира конски сили година на производство и цена по оценка която те првят. Само че в Полша се намериха организации които осъдиха техния КАТ че "извършената работа по регистрация не съответства на заплащането". С други думи калкулира се колко чиновници техници и какви там са необходими да се регистрира една кола от Германия в Полша и тази свършена работа не може да струва повече от някъкъв процент върху себестойността на "услугата". Сега регистрацията на автомобил там струва 250 злоти което е около 120лв. Възможно е в БГ обаче да се направят на "по-светци от Папата" и да сложат примерно ограничение на годините на вносните автомобили втора употреба примерно 5 или какво ще кажете за 3
. Това ще го подшушнат асоциацията на вносителите на нови автомобили защото техния бизнес ще пострада ако поевтинеят старите бараки.
I'm too lame to read /etc/passwd ;-)Редактирано от Sao на 26.05.06 23:44.