|
Тема |
Re: двигател хварля масло/опел кадет1.5 тди [re: вaнko] |
|
Автор |
dodo_pv (инженер) |
|
Публикувано | 23.05.06 13:13 |
|
|
Много често при преминаване от минерално масло (нискокачествено, с лоши миещи свойства и присадки- най-често 15W40) към полусинтетично или пълна синтетика (10W40 или5W40) се появява този проблем. Дължи се на това, че новото висококачествено масло отмива нагара и мръсотиите, натрупани около уплътнителите, където по принцип циркулацията на масло е силно занижена. Семерингите са си били скапани отпеди, но не са пропускали заради нагара. Имах подобен проблем с лада самара. Смених семерингите на клапаните, единия на коляновия вал, О-пръстена на "делкото" и гарнитурата на капака на клапаните. Проблемът се реши. Сега й се налива само полусинтетика и опасност от ново затлачване няма. Запазва се и еластичността на уплътненията, благодарение на по-добрите присадки.
|
| |
|
|
|