|
Тема |
Re: Акумулатор но какъв? [re: kik] |
|
Автор |
Stevek () |
|
Публикувано | 20.02.06 21:02 |
|
|
Моето мнение малко се различава от това на останалите колеги.
Карам основно дизели и служебните и преди това лична ми.
Старият дизел си е истински тест за акумулатора.
Българските акумулатори издържат някъде около две зими на втора в края вече се забелязва тежко въртене рано сутрин а не третата зима направо няма да запали. Но гаранция вече няма. Вторият закупен български изравнява цената с не български, от по-добрите.
Българските „без обслужване” са нещо много интересно. То си имало обслужване но ставало само в оторизираните им сервизи (магазини) отщракват капака и доливат електролит. Ще рече че без обслужване е за клиента, но самият акумулатор си иска обслужване. Не случайно в гаранционната карта пише че трябва да се ходи то оторизиран сервиз на всеки 6 месеца за инспекция.
Тези стандартните български с „обслужване” са по-добри изкарват поне повечко, щото човек си знае и си им следи състоянието.
Чуждите са най-различни, от много по-лоши от българските до много по-високо технолочино направени.
При сериозните акумулатори без обслужване има там един джоб и те си преливат/отливат сами от него и т.н.т.
По принцип на BOSCH се водят от най-добрите но марката има сериозни проблеми с качеството в последно време и макар и скъпи и високо технологични техните акумулатори може да изкарат пак две години.
Като гледам от по-скъпите Varta се представя прилично.
На Векрата имам един Vаrta 64Ah и в последно време не я карам много и по студовете не бях я палил доста време (около месец), в гараж е но температурата в него е равна на външната. Колата запали нормално, Преди две години бях с български – без обслужване, пак не бях карал колата и алармата и др. там консуматори бяха свалили акумулатора (в гаранция) на 10V … имайки опита от българските няколко пъти си мислех че работата няма да мине без зареждане, но Вартата се представя добре без ежедневно каране.
И така ако ще е български, взимай с обслужване …
|
| |
|
|
|