Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 06:38 10.07.25 
Клубове / Техника / Автомобили / Opel Пълен преглед*
Информация за клуба
Тема Re: Акумулатор но какъв? [re: kik]
Автор Stevek ()
Публикувано20.02.06 21:02  



Моето мнение малко се различава от това на останалите колеги.
Карам основно дизели и служебните и преди това лична ми.
Старият дизел си е истински тест за акумулатора.
Българските акумулатори издържат някъде около две зими на втора в края вече се забелязва тежко въртене рано сутрин а не третата зима направо няма да запали. Но гаранция вече няма. Вторият закупен български изравнява цената с не български, от по-добрите.

Българските „без обслужване” са нещо много интересно. То си имало обслужване но ставало само в оторизираните им сервизи (магазини) отщракват капака и доливат електролит. Ще рече че без обслужване е за клиента, но самият акумулатор си иска обслужване. Не случайно в гаранционната карта пише че трябва да се ходи то оторизиран сервиз на всеки 6 месеца за инспекция.

Тези стандартните български с „обслужване” са по-добри изкарват поне повечко, щото човек си знае и си им следи състоянието.

Чуждите са най-различни, от много по-лоши от българските до много по-високо технолочино направени.

При сериозните акумулатори без обслужване има там един джоб и те си преливат/отливат сами от него и т.н.т.
По принцип на BOSCH се водят от най-добрите но марката има сериозни проблеми с качеството в последно време и макар и скъпи и високо технологични техните акумулатори може да изкарат пак две години.

Като гледам от по-скъпите Varta се представя прилично.
На Векрата имам един Vаrta 64Ah и в последно време не я карам много и по студовете не бях я палил доста време (около месец), в гараж е но температурата в него е равна на външната. Колата запали нормално, Преди две години бях с български – без обслужване, пак не бях карал колата и алармата и др. там консуматори бяха свалили акумулатора (в гаранция) на 10V … имайки опита от българските няколко пъти си мислех че работата няма да мине без зареждане, но Вартата се представя добре без ежедневно каране.

И така ако ще е български, взимай с обслужване …



Цялата тема
ТемаАвторПубликувано
* Акумулатор но какъв? kik   20.02.06 12:26
. * Re: Акумулатор но какъв? ицo   20.02.06 13:31
. * Re: Акумулатор но какъв? imitev   20.02.06 13:32
. * Re: Акумулатор но какъв? Bat Jorko   20.02.06 13:37
. * Как познаваш, че е недозареден? ицo   20.02.06 19:25
. * Re: Как познаваш, че е недозареден? 1.8 Astra   20.02.06 20:05
. * ОФФ maistorabg   20.02.06 21:02
. * Re: Как познаваш, че е недозареден? imitev   21.02.06 07:35
. * Re: Как познаваш, че е недозареден? Bat Jorko   21.02.06 09:56
. * Re: Как познаваш, че е недозареден? 1.8 Astra   21.02.06 11:27
. * Re: Как познаваш, че е недозареден? Bat Jorko   21.02.06 12:39
. * Re: Акумулатор но какъв? Stevek   20.02.06 21:02
. * АКО ще е Български! PRlNCE ZANDOR   20.02.06 22:19
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.