|
Тема |
Re: Кой е оптималния режим на климатика? [re: ASTRЪ Фъ] |
|
Автор |
Stefan-AstraG (benchmark) |
|
Публикувано | 20.07.05 18:13 |
|
|
Палиш солата, натискаш копчето на климатика и нагласяш колко студено да е от врътката на парното. Може в началото да го сложиш докрая на синия сектор, но не забравяй после да го завъртиш към по-топлото за да ти духа не ледена струя, а хладна. И така караш. Верно е, че ако го включваш-изключваш ще пестиш гориво, щото климатика ти качва разхода, но то не може и душата в рая и оная работа - сещаш се къде...
Това е, успех.
А, аз оня ден на магистралата за Пловдив го изключих, че трябваше да изпреваря рязко, а Опела ми е спънат - 1,6 8 клапана, 84 кончета и като му включа климатика хич го няма особено на пета, та изключих го да изрежа един с по-голяма скорост и като го включих след малко от жалузите на вентилацията на таблото започна да излиза пара, от конденза... Направо изстинах, реших, че съм се запалил, докато разбера че е пара, а не пушек.. Та ето какво може да се случи, ако си играеш с копчето по време на движение.
|
| |
|
|
|