|
Тема |
ДА СИ РАЗКАЖА ИСТОРИЯТА [re: 1Ow4O opel] |
|
Автор |
PRlNCE ZANDOR (vodoun) |
|
Публикувано | 19.06.05 11:57 |
|
|
Фолксваген пасат от старите дизел с турбо.
Колата минава основе ремонт пълен, компресия точно по каталог, някъде около 30, но незмнам, във всеки случай едно ще кажа, разход 5-5.5 извънградско, а колата е кораб. Пали без подгряване при минус 17, абе въобще двигателя нов.
Сипва му се масло Приста Дизел, купувано от Лукоил бензиностанции или поне не от някое евтинджииско място кедето може да е менте. Маслото се сменя на - забележете - 4000км максимум, понякога и на 3500.
Е колата изкара няколко хиляди така след основния ремонт и работеше перфектно, само че на едно по-дълго натоварване, на връщане от Варна става страшна работа. 4ти цилиндър буталото задира страшно зверски и колата остава да там. След проведения ремонт, се оказва че и турбината е с особено голяма хлабина и общо взето е за пълен ремонт което е неочакване предвид пенсионерския начина на каране и честата смяна на маслото.
Този който е оправял турбината казал че често става така с турбините от българско масло, директно си попитал : "с българско масло ли е карана".
За какво може да говорим повече.
АЗО
|
| |
|
|
|