|
Тема |
Re: Benzinov filtyr - normalno li e? [re: StK] |
|
Автор |
VoodoRush (Изумен) |
|
Публикувано | 13.06.05 23:59 |
|
|
Я пробвай да го надуеш с 3-4 атмосфери (да не говорим,че помпата ти може спокойно и до 6 да надуе) и ще видиш,че хич не е трудно. Повечето имат вътре възвратен клапан,та от там иде част от усилието. Освен това ако приемем,че един инжектор (някакъв си...примерно сега се сещам за червените на СААБ които се слагат на Аеро и Виген,които са по 240-250 кс та ще ползвам тях за пример понежене ти знам твоите конкретно какви са) излива 176 ml за 30 секунди при перманентно отворена игла. Обърни внимание,че никой инжектор не стои постоянно отворен,а се отваря за някакви милисекунди!
Тези данни се ползват само за замерване на дебита (примерно след чистене на ултра звук). Истината е следната:
Ако караш със скорост 100 км/ч един час и колата ти е изгорила 6 литра бензин за пробега от 100 км - какво се получава?
Получава се,че на всеки 10 минути през филтъра ти е минавал по 1 литър. По-интересното е,че всъщност е минавало повечко даже - просто излишното е върнато обратно в резервоара.
Така,че не си блъскай главата напразно - налягането преди регулатора ти е поне 4-5 бара ако ти е вече поизносена помпата(всъщност може и 6 да е,а може и 2 да е ако не ти в ред помпата). Ако надуеш един филтър с такова налягане при филтърен елемент 5 микрона - за 10 минути не литър бензин,ами литър нафта ще прекараш.
Ако наистина се съмняваш - иди в някой сервиз да ти замерят налягането в инжекторната рама. Това ти е показател за филтър,регулатор,помпа...
Елфите милеели за две неща - културата...и бахура.
|
| |
|
|
|