|
Тема |
Re: Турбо [re: borko222] |
|
Автор |
VoodoRush (Изумен) |
|
Публикувано | 02.06.05 10:46 |
|
|
колега не си се уредил зле,но ако мислиш,че можеш да познаеш читавостта на една турбина само по наличието на аксиален луфт - в грешка си.
Турбините по дефиниция си имат луфтове (задължителни). Без значение дали са Гарет,Мицубиши,ИХИ,ККК,Хитачи или която марка там се сетиш. Инак си прав - всяка турбина се ремонтира. Въпроса е за колко пари...щото ако имаш пукната чугунена част или крива ос - не е много евтино. Като съвет за покупка на турбина секънд-хенд мога да ти кажа само да огледаш самите турбинки (да няма някоя счупена,че после не може да се балансира) и да завъртиш остта няколко пъти на ръка - ако усилието или да го кажем "съпротивлението" се променя на моменти - забрави я тази турбина...щото една ос струва колкото целия (задължителен при рециклаж) комплект втулки и сегменти. За самите турбинки (колелцата с перките) пък да не говорим. Освен това ако турбината е оставена на скрап-ярд суха за дълго време - очаквай скоро да ти протече. Ако имаш повишен разход на масло и синкаво-бял пушек при запалване - дошло е времето за рециклаж.
Елфите милеели за две неща - културата...и бахура.
|
| |
|
|
|