|
Тема |
Re: Късане на анг. ремък на C18NZ [re: astronavt] |
|
Автор |
imitev (питомен OpelFan) |
|
Публикувано | 27.05.05 12:35 |
|
|
В грешка си пич в Пловдив аз 2 години изработвах гарнитури
Е какво сега, като си изработвал гарнитури в Пловдив с различна дебелина това означава ли че от Опел имат различни дебелини на гарнитурите за бензиновите двигатели по каталог ?
Аз гледам в TIS какво пише - за C14NZ i 14NV - 1,75 до 1,90 мм, всички останали - 1,15 до 1,30 мм. Това е производствен толеранс. Не е като при дизелите да си има 3 дебелини, маркирани с чертичка острани на гарнитурата за да се познава.
Иначе всеки може да си произведе гарнитура за С14НЗ ако иска и 3 мм дебела...
Освен това в ТИС пише че главата се притяга след загряване, напротив на доста мнения че болтовете се самонапъвали и др. глупости...
|
| |
|
|
|