|
|
| Тема |
Re: Опел Зафира - за читателя на АДАК [re: Eнтycиacт] |
|
| Автор |
Stefan-AstraG (benchmark) |
|
| Публикувано | 26.05.05 13:19 |
|
|
|
Колега, не зная имаш ли наблюдения и опит с френските коли. Аз лично никога повече не смятам да рискувам с тях. Немската статистика на пътната служба - АДАК, която цитираш е супер информация, но мисля, че не трябва да гледаш само мястото там - т.е. процента на повредите на 10 000 км, а и следващите таблици, които са прелюбопитни и илюстрират моето отношение към френското. Виж тук
http://www.zr.ru/show_article.pl?ida=19707
На първата таблица е посочено, че Ксарата е 59 място с 5,4% повреди пред Зафира - 89 място със 7,3% във възрастта 1-3 год. За следващата възраст 3-5 год. Ксарата е на 50-то място с 9.8% , Зафирата не я виждам, Астрата е на едно място преди Ситроена.
По интересни са обаче следващите таблици. Зафирата има проблеми с предното окачване, кормилната уредба, светлините и изпускателната система, а Ситроена, забележи - с мотор и трансмисия, спирачки, изпускателна система и окачване.
Мисля си, че като се тегли чертата е по-изгодно да поддържаш Опел, да не говорим за цените на рез части - Опел е с най-евтината поддръжка при официалните вносители и то елементарно защо - 5 са.
Да не говорим за качествата на Флекс 7 системата, подвижната задна седалка и т.н. неща, които и при Ситроена не липсват - френските коли са рядко удобни за потребяване, това е факт и безкрайно неудобни за ремонт - това също.
Е, между другото обърни внимание какви са колите които заемат първите 10 места и това обезмисля всякаквми въпроси каква кола човек да си купи... Отговорът за мен е Японска-това го доказва и статистиката..
Не че аз не карам Опел, де, но жена ми кара Ярис, имахме и Мазда, така че те уверявам, че статистиката не лъже - железни са!
| |
| |
|
|
|