|
Тема |
Re: Късане на анг. ремък на C18NZ [re: vasil] |
|
Автор |
Ascona83 (бедствие !!!) |
|
Публикувано | 26.05.05 08:54 |
|
|
Да кажа аз каквото знам:
По принцип не би трябвало да удря, изчислен е така че да има достатъчно място за да не става беля ако се скъса ремък. Когато обаче двигателя е след ен-ти ремонт и плайф на главата и блока, това място е силно намаляло и се получава така че удря клапаните в буталата. В зависимост от броя и дебелината на шлайфовете на главата може само да се изтропат клапаните и да оставят отпечатък на буталата без други поражения, може да има сериозни поражения а може и нищо да не се случи. Когато се правят такива ремонти си има различни гарнитури, за които различни гарнитури обаче повечето майстори не са чували. Различията в гарнитурите се изразяват в тяхната дебелина и структура. Обикновенната гарнитура е с една дебелина и е от материял наподобяващ хартия, дебелата гарнитура е с метални слоеве в нея има и някви мрежи, абе съвсем различна от обикновенната. Когато се прави шлайф на главата, не е лошо да се замери и блока, често пъти има деформаций на равнината на блока, но никой майстор не си прави труда да се занимава с него. Според майсторите блока не може да се деформира, но от моя скромен опит ви казвам че щом главата е мръднала 90% и блока има кривини, както беше и в моя случай. Аз направих основен ремонт на колата, плайфах главата, затворих мотора и след 30-40К се оказа че водата изчезва, отново отваряне на мотора, лек шлайф на главата за проверка и замерване на блока от което излезе че има 5 десети кривина, след шлайфа на блока вече всичко е наред и няма проблеми. Разбира се преди да се избере гарнитура се прави замерване на разстоянието от клапан до бутало така че поне в нормален работен режим(със здрав ремък) да не стане фал. Ако няма подходящ размер гарнитура така че да не става фал и при скъсване на ремъка се кара на риск. Ако искате да си гарантирате защита значи трябва нова глава и евентуално нов блок, ако е много свален. Обикновенно кривините в блока са малки и не се налага подмяна на блока.
Надявам се да съм бил полезен.
Наведи главата защото прелитам ниско с асконата !!!
|
| |
|
|
|