|
Тема |
Re: Valvoline = ve4en Motor [re: Bekтpa] |
|
Автор |
VoodoRush (Изумен) |
|
Публикувано | 18.05.05 22:34 |
|
|
Колега, ми то по тая логика ако сметнеш бензина си купил още 5 :)
Не всяка кола може да движи с Приста ...или да го кажа по друг начин - не всеки би налял приста на определен автомобил. Представи си кола,която има маслено охлаждане на буталата и турбо компресор...както и задължителния маслен радиатор с прилежащия му маслен термостат при подобна система. При едно сериозно "юркане" има съвсем реална опаснот при определени обстоятелства да надвишиш флаш поинта на маслото. Последиците са доста впечатляващи - маслото почва да ти коксва в турбината,влошава омасляването,ебава втулките,остта се криви от високата тепература,задръстваш маслени магистрали и повдигачи,спада налягането в пръскалките на буталата (долното им охлаждане) и като последно - ДВГ-то затяга. Междувременно масената помпа (особено капака и ) вече е надрана до безобразие от малките гадни въгленчета,които не са нищо друго освен карбон...демек въглерод...демек адски твърди. Отделно имам впечатлението,че маслените изпарения на минералните масла образуват доста упорит клей.
Тъй,че много често причината човек да сипва скъпи масла е най обикновен банален страх...защото последиците от гореспоменатия сценарий варират от 3000 до 7000 лева в зависимост от степента на ремонта.
Елфите милеели за две неща - културата...и бахура.
|
| |
|
|
|