|
Не, чакай, откак имам книжка (86 год) съм имал или карал служебни Жигула, Лада, Трабант, Фолксваген Караван и джета, всички пежа 205,309 и 405, Форд ескорт, Сеат, Мазда, тойота и опел. Единственото нещо, за което мога да кажа че беше боклук беше сеата, наистина, няма такъв идиотски автомобил. Дори Трабито беше по-предвидимо.
Не мога да кажа, че е боклук на кола, която карам почти 3 години и съм доволен от нея, казах, като съотношение качество цена. В сервиз съм ходил два пъти - на 15000 и на 30000 км, за обслужване, като на втория път им казах, че тропа по окачването, те казаха добре, дадоха ми ден и час след 1 месец и в уреченото време им я закарах и за 3 часа смениха предните амортисьори и супортите, гаранционно. Качих се аз и веднага я закарах обратно и им казах, че тропа по абсолютно същия начин, нещо не са уцелили кво да сменят.... Качи се един с мен и направихме едно кръгче, след което каза, че това били паразитни шумове от багажника..... Пълен идиот... Не ми се разправяше повече и си тръгнах и така си карам, но пак ще трябва да ида, че гаранцията изтича.
Мисля, че проблема не е толкова в колата, колкото в сервиза им и задсервизните устройства (хората) и това, че е един в цяла София, а продадоха вече доста коли и не могат да се оправят, записваш се за 1 месец напред, като Пежо са станали. В Опел е много по-добре, щото са 5 вносителя и има конкуренция.
Така че, за 3 години 2 пъти съм ходил до сервиза, отговарям ти, и ще отида трети път в близките два месеца. Значи се връзва по веднъж в годината. Не мисля, че е много.
Но да ти кажа, че Ярис е боклук, това просто не е вярно, наистина, това е една много приятна пъргава маневрена малка градска кола, впрочем обемана купето й е почти като на Астрата, с климатик е, високо си, с АБС, хидравлика, бордкомпютър, изобщо не бива човек да е краен, колата е добра. И изобщо не мога да я сравня с Опелския аналог в класа й - Корсата.
|