|
Тема |
Re: Здравейте! [re: advisor] |
|
Автор | nikito (Нерегистриран) | |
Публикувано | 26.01.05 12:26 |
|
|
имам казус.
колата е опел астра- застрахована е в булстрад. ползвам фирмен дискаунт- компанията ни има много застраховки и моята кола има рълно каско там.
при сключването на договора получех уверение, че при възникване на щета компанията ще възстанови щетата в сервиз и аз няма да се занимавам. платих си пълвата вноска от каското и всичко бе чудесно- получих допълнителен дискаунт от 20% изискуем обаче при възникване на застрахователно събитие.
и то настъпи преди месец- одрана на паркинг дясна врата и праг.
колата е металик. огледаха щетата и заявиха- имаме вътрешно споразумение !!! че ако нямате протокол от кат- правие експертна оценка. вече не може дасе ремонтира в сервиз.
направиха я. оцениха щетата на 80 лева.
аз отидох в оторизиран сервиз, с който компанията булстрад работи. напарвиха ремонта за 230 лева и фактурираха.
когато стана дума за изплащане на щетата от булстрад те точно калкулираха дискаунта който ми бенаправен /80 лева/ и щетта и заявиха че сумите съвпадат. /80 лева/.
На въпроса ми- защо е това тотално разминаване между ремонта в сервиз- посочен в списъка им /200%/ те заявиха че това е то. ако искам.
Мога ли по някакъв начин да споря с тях - законово имам предвид.
може отговора да бъде предоставен тук или на имейла ми didofriend@yahoo.com
БЛАГОДАРЯ
|
| |
|
|
|