Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 19:02 13.07.25 
Клубове / Техника / Автомобили / Opel Пълен преглед*
Информация за клуба
Тема Re: И аз да кажа нещо! [re: imitev]
Автор -Az- (Самият Аз! :-))
Публикувано31.08.04 22:11  



Imitev, тази кола я карам само аз от 10 години, и много добре знам за какво става въпрос при нея.
Виж, казах, че е трудно доказуемо и рисковано твърдение че колата е прегрявала заради грешен датчик. Вероятно са се насложили няколко неща едновременно, за да стане така.
Но това не променя факта, че по-студения датчик не помага (а според логиката и пречи) на охлаждането. Моят случай е показателен за това.

Мисля, че направих предварителната уговорка, че ще говоря за функционирането на охладителната система при изправен двигател. Би ли ми казал, с какво променя по-хладният датчик факта, че термостата отваря при 92 градуса? Освен, че перката ще работи по-дълго, и ще държи термостата по-близо до затворено положение, намалявайки притока от големият кръг, и съответно намалявайки общото КПД на системата?

Обясни ми според теб факта, че по книга, стойностите на датчика за перката са вътре, в работните граници на термостата. Кое налага това?
И нека да не си говорим за температури от -20, макар че, и при такава температура може да се прегрее колата при неизправност.
И, дори и да е вярно, че перката при скорост 120 всъщност пречи на охлаждането (не се бях замислял над това), това още повече подкрепя моето мнение, че прекомерно работеща перка пречи, а не помага на охлаждането. Незнам точно с каква скорост е въздушния поток който създава перката, но при всички положения съм я чувал да се включва (по баир) и при скорост над 40 км./ч. което ме навежда на мисълта, че тя е ефикасна и при по-високи скорости.



Цялата тема
ТемаАвторПубликувано
* Трактат за охлаждането. Посвещава се на PRR. -Az-   31.08.04 13:26
. * Re: Трактат за охлаждането. Посвещава се на PRR. Ивaйлo   31.08.04 13:33
. * И аз да кажа нещо! imitev   31.08.04 14:23
. * Re: И аз да кажа нещо! -Az-   31.08.04 22:11
. * Re: И аз да кажа нещо! Hиko   31.08.04 23:09
. * Re: И аз да кажа нещо! NVG   01.09.04 10:05
. * Re: Относно 'отварянето на очите' Scott   01.09.04 10:58
. * Re: Относно 'отварянето на очите' -Az-   01.09.04 11:32
. * Re: И аз да кажа нещо! imitev   01.09.04 11:07
. * Re: И аз да кажа нещо! imitev   01.09.04 10:37
. * Re: И аз да кажа нещо! -Az-   01.09.04 11:28
. * Ще черпиш :))) imitev   01.09.04 11:47
. * Re: Трактат за охлаждането. astra17DTL   31.08.04 14:34
. * Re: Трактат за охлаждането. Посвещава се на PRR. Scott   31.08.04 15:32
. * Re: Трактат за охлаждането. Посвещава се на PRR. PeteRHR   31.08.04 19:33
. * И аз да се намеса с актуален въпрос C2OSE   01.09.04 11:56
. * Re: И аз се присъединявам към актуален въпрос Nikolaig   01.09.04 13:19
. * климатик Dakota   01.09.04 17:51
. * Re: Трактат за охлаждането. Посвещава се на PRR. Saho   01.09.04 11:54
. * Re: Трактат за охлаждането. Посвещава се на PRR. -Az-   01.09.04 14:52
. * Re: Трактат за охлаждането. Посвещава се на PRR. PRR   01.09.04 18:34
. * Ама на края ще дойде imitev   02.09.04 10:16
. * Re: Ама на края ще дойде PRR   02.09.04 13:54
. * Re: Ама на края ще дойде Amena   02.09.04 15:01
. * Re: Ама на края ще дойде imitev   02.09.04 15:13
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.