|
Тема |
Re: Ebati i razhoda C20XE:( [re: peter3d] |
|
Автор |
lvo_Dinkov (реставратор) |
|
Публикувано | 01.02.04 19:07 |
|
|
Мерцедес- а му :Р
Ascona83, мойта Аскона почна да гори 10/ 100. възможно ли е да е от "разбарникана" центровка. До този извод стигнах, защото:
- кабели- нови(Bosch)
- лули 5000 км(Beru)
- свещи 350км(ACDelco)
- вакум- регулатор 5000км(ACDelco)
- карбуратор- 1500км от регулиране на оборотите, пълно прочистване, нова ускорителна помпа и гарнитури... Преди месец една сутрин не запали колата, бутахме, трих свещи(на 3- ти и 4- ти цилиндър бяха мокри), но не запали(акумулатор, четки, втулки на стартера са нови, генератора също е с нови четки и лагери, ток си имах). Викнах един майстор на место, тои си зави негови свещи и колата запали. Предположи, че е от скапани фалшиви свещи(Бош Супер на 5000км) и бензин с боклуци. Купих нови ACDelco свещи, и с тях колата запали от раз, но оборотите бяха малко високи и бълваше черен дим отзад. Майстора ми намали горивото, врътна делкото(май повече предварение му сложи) и спря да пуши черно. Притеснява ме, че колата чак тогава загря и сега докато загрее придръпва и не върви добре, но не винаги, а като загрее, не дава да пипна педала на газта(коренна разлика със студен двигател). Разхода от 7 скочи на 10. Възможно е и да е от това, че в момента баща ми ходи всяка сутрин с колата на нагревки в ДКЦ- то(1 км в едната посока) и я кара предимно студена, и цял ден не се кара след това, но много странно скочи този разход. Какво ти е мнението, а и не само твоето, колеги, ако някой се е борил с подобен случай, нека каже, плс.
|
| |
|
|
|