Първо за новите Пежо - не знам кое визираш - 206 или 307 или 607, разликите са огромни. За 307 - това е автомобилът с най-много проблеми изобщо в България, само за миналата година, над 50 Пежа 307-ци в момента чакат да бъдат сменени - една моя позната е сред тях. Всеки месец колата й беше в сервиза и накрая казаха, че ще я сменят.
206 е по-добре, на пак си имат кусури. Моят съсед купи за жена си 206 по същото време, когато жена ми си взе Тойота Ярис. Вече няколко пъти има проблем с електрониката - при мокро време, сега в студа и т.н. Елементарни, от сорта на окислена клема, гръмнал датчик и т.н., но все пак - проблеми. Докато Яриса е железен, е на 22 000 км е, но Пежото е дори на по-малко....
Аз лично съм имал Трабант - 5 г, Фолксваген Джета 3 г., Мазда 323 7 г., Пежо 205 4 г., сега карам Опел Астра Караван. Не, не съм на 50 години - винаги сме имали две коли... От всички (без Опела, щото го имам от 6 месеца и нямам още особени впечатления и без Трабанта, щото е несравним) на първо място бих сложил Маздата - за 7 г. и 90 хил. километра на тая кола съм сменял само масло, накладки, гуми и антифриз. Как една крушка не изгоря! Взех я на 14хиляди, продадох я на 105 холяди (стана ми малка за семейството) На последно бих сложил Пежото - минимум веднъж в годината правех окачване, поне два пъти нещо по електриките, то не бяха стартери, алтернатори, лампички на таблото, машинки на парното, на чистачките, абе чудо.... така че, и моите впечатления от френска кола не са добри и не бих си купил пак. Опелът е готин, поне на вид, купих го защото ми изпадна изгодно - ударен и нов, на 13 хил, производство 2002. За съжаление нямаше такава опция за японска кола, а и да имаше, ремонта би ми излязъл двойно на това което платих за астрата - но затова пък там рядко се налагат ремонти, както вече споделих. Засега съм доволен. Но поне чета форума от няколко месеца, хората споделят проблемите си с Опели, какво правят, колко струва... Впечатлението ми е, че Опел е много по-народен автомобил от онзи със същото име(Фолксваген). Лесна поддръжка, евтини части - това е и официалната информация на застрахователите- и добре познат в сервизите. Слабостите - склонност към ръжда преди 95 год (след това поцинковат изцяло или частично), умерено капризни -като всички европейски коли, нищо общо с японските самураи, но и това е тръпка. Иначе ще ти е скучен живота.
Така, че аз бих заложил на Опел.
Влез в Мобиле.бг, избери модела който те интересува и ще видиш препратки към статии на Авто пазар, които са интересни - има и за Опел и за Рено 19. Ще ти е полезно
Успех!
|