Скритите послания в музиката
Взривове от насилие и разврат протичат редом с изпълнението на дадена рок група, а също така и по време на прослушването на техните записи в дискотеки. Всичко това свидетелства за демоничната природа на тази музика. Така например в 1965г. на концерт на Битълс в САЩ са убити около 100 човека, а по време на концерта на групата Ху убитите са 11, а ранените 42 души. В Мелбърн по време на рок фестивал сериозни наранявания получават повече от 1000 души. През 1988г. по време на изпълнение на Гънс енд Роузис на фестивал в Донинктън са установени смъртни случаи, а през 1994г. подобни по време на изпълнение на групата Мотор Хед.
По информация на в-к “Шпигел” музикантите от направлението “дед метал” търсят връзка с неонацисти и опитват да направят обединение между сатанисти и фашисти – т.нар. “бяло армейско движение”. Освен видимото въздействие върху слушателите на изброените рок групи има информация за извършвана тайна обработка върху съзнанието на слушателите.
В течение на няколко десетилетия по данни на Ян Ван Хелзинг, въздействието се извършва чрез т.нар. “замаскирано обратно звучене”. Това се извършва по следния начин. По време на записа на изпълнявания рок на групата заедно с музиката предназначена за слушателя се записват и специални съобщения, но на по-висока чистота /ултразвук - аналогично на беззвучното изсвирване към кучето/ въобще чрез звуци които не могат да бъдат осъзнато възприети от ухото, но оказващи в същото време активно въздействие върху подсъзнанието на човека /т.нар. сублиматни съобщения/. В случая, когато мозъкът в продължителен период от време се подлага на подобно въздействие от същия този звуков сигнал в него протича биохимична реакция, аналогична на тази реакция произтичаща при употребата на морфин, т.нар. ендорфини /естествен морфин/.
Тази реакция произвежда двоен ефект: усещане на нещо приятно и активизиращо мозъчните процеси. При тази хипер активност на мозъка се възприемат по ясно подсъзнателните съобщения още повече когато те са резултат на един магьоснически ритуал и когато се превръщат в програма от действия за изпълнение.
При “маскираното обратно звучене” съобщенията се записват в обратна последователности в точно този вид се вмъкват в подсъзнанието. Те стават възможни за долавяне, когато музикалния запис се проиграва отзад напред и представляват нещо като думи написани отзад напред или като думи които могат да бъдат прочетени в огледален вид. Изследванията проведени в това направление показват, че подсъзнанието може да улови фраза произнесена отзад напред, а после да я разшифрова като съобщение, даже когато съобщението е изразено на непознат на аудиторията език.
Ето няколко характерни примери: групата Кис /KISS/ на английски думата има двойно значение, в случая се разшифрова като “Крале на служба при сатаната”.
Песен: Бог на гръмотевиците, Съобщение: “Дяволът сам той е бог”.
Мадона -
Песен: Наподобяваща дева, Съобщение: “Аз се трансформирам в грях”
Куин -
Песен: Голямата лудост наречена любов, Съобщение: “По дяволите библията, всичко което аз искам това е магията”
Полис -
Песен: Всичко което тя върши е вълшебство, Съобщение: “Силата е в злите”
Ролинг Стоунс -
Песен: Връх, Съобщение: “Аз те обичам, така говори дявола”
Принс -
Песен: Пурпурен дъжд, Съобщение: “Небесата е трябвало да бъдат взривени по-рано”
Битълс -
Песен: Революция №9, Съобщение: “Започни да пушиш марихуана и ме обърни срещу покойника” /тъй като сатанистите се страхуват от името на Христос, те го наричат покойника/.
|