|
|
| Тема |
Re: И на слънцето има петна... [re: MAPKOC] |
|
| Автор |
Aлekc (Необвързан) |
|
| Публикувано | 11.04.08 14:10 |
|
|
|
Защо намесвам Елена и Николай Рьорих ли?
Че кой донесе в Москва псмото на Махатмите до съветското правителство плюс ковчеже хималайска пръст за гроба на техния брат "Махатма Ленин"?
Все още в Русия се водят ожесточени спорове за това какъв всъщност е Николай Рьорих. Наивен идеалист, манипулиран от НКВД или смел съветски разузнавач, който посмъртно следва да бъде обявен за "Герой на Русия" и поставен редом до Рихард Зорге.
Щом толкова тачиш Елена Блаватска и елена Рьорих, спомни си, че според тях на нашата планета се води битка между две големи ложи, които естествено смятат себе си за "бели", а противниците си за "черни".
Във всички случаи, аз не бих желал да имам нищо общо с тази "Бяла ложа", която публично е благословила Ленин, Сталин и съветския комунизъм! Просто моето място не е там.
Но не отричам правото на останалите хора, всеки сам за себе си да реши накъде го влече сърцето.
Според Дънов понастоящем тези две Космически Ложи играят важна и необходима роля в развитието на човечеството. А освен тях има и друга, още по-велика Ложа, която работи и чрез двете:
"Черното братство е една йерархия от същества, които заемат различни степени в зависимост от тяхната интелигентност. ..
Докато Бялото братство работи в клоните и цветовете на живота и по методите на клоните и цветовете, Черното братство работи в корените на живота...
Бялото братство следователно е свързано с положителните сили, с доброто, а Черното Братство - с отрицателните сили, със злото в най-широк смисъл на думата.
И едните, и другите сили обаче са нужни засега за проявата на живота. Службата им е строго разпределена.
Освен тези две школи има и една трета школа - школата на ВЕЛИКИТЕ УЧИТЕЛИ, които са по-висока йерархия и направляват дейността на първите две. Те си служат с методите и на едните, и на другите за своите велики цели, но не спадат нито към едната, нито към другата школа.
Беинса Дуно. Учителят говори, 1998, с. 136-137.
| |
| |
|
|
|